divendres, 16 de setembre de 2016

UN NOU CURS ACABA DE COMENÇAR

Benvolgudes famílies,

L´AMPA us dóna la benvinguda a aquest nou curs escolar!.

A continuació us fem un recull de les principals novetats i un recordatori de temes d'interés:

1. Aquest any la gestió de la majoria d´activitats extraescolars es durà a terme pel Club d´Esplai Sant Feliu. Això vol dir que les activitats mantindran el mateix format de l´any passat i seran supervisades per l´escola i l’AMPA, però les inscripcions, altes, baixes, canvis i cobrament de rebuts serà gestionat per l’Esplai. Llegiu bé el full informatiu que teniu disponible a la pestanya "extraescolars" i que s´entregarà en paper als alumnes dilluns 19/09/16. 
El Club de Handbol Sant LLorenç s´encarregarà de l'activitat de Handbol com l'any passat i gestionarà els seus rebuts.
L'activitat d´anglès continuarà en mans de l´Acadèmia Progress que aquest any també gestionarà el cobrament de material i mensualitats. 
Les 3 entitats tindran la seva propia fitxa de recollida de dades personals i bancàries. Podeu entregar-les a la bústia de l´AMPA o els dies que s´indiquen específicament.

2. La venda del material esportiu continuarà efectuant-se al AMPA, però     no podran fer-se pagaments en metàl·lic. Podrà realitzar-se per transferència bancària al Banc Sabadell al Núm. compte: ES12 0081 0341 1200 0110 6516 o com a “pagament a tercers” (també als caixers del Banc Sabadell) indiqueu el número 001766, feu el pagament indicat “Xandall” o “Samarreta” i quan aparegui el teclat escriviu el nom del nen/a. Serà necessària la presentació del justificant de pagament per la recollida del material.
El preu del xandall es 35€ i el de les samarretes 9€

Agraïm la vostra comprensió i les molèsties que puguin ocasionar-se amb aquest tipus de pagament, però el nostre objectiu és afavorir la gestió econòmica i la transparència de la nostra entitat al màxim.

Ens agradaria molt que la nostra AMPA tingués cada vegada més col·laboradors.
Tenim varies comissions obertes: Hort, Comunicació (blog i Facebook), Llibres, Festes, Menjador, i l’administrativa o de gestió de la que se n'ocupa la Junta. La vostra vinculació de forma esporàdica o més regularment serà molt important i entre tots la marxa dels vostres fills i filles a l'escola serà més satisfactòria principalment per ells i per tota la comunitat educativa.
Vine i digues la teva !. Envian´s un mail o passa per l´oficina del AMPA dilluns o dijous de 16:45 a 18 h. Els nostres mails de contacte són:

- lapauvilina@gmail.com, mail principal del AMPA
- librospauvila@gmail.com, mail exclusiu per compra de llibres
- carnavalpauvila@gmail.com, mail exclusiu per la preparació del Carnaval

Us hi esperem!

Drets d'imatge















Tota la informació continguda en aquest blog és de domini públic,és d'elaboració pròpia o s'ha obtingut de la xarxa lliurement i no s'usa amb fins lucratius ni comercials. Si hagués algun element que estigués protegit per drets d'autor o d'imatge i no desitges que aparegui aquí, ens ho comuniques i serà eliminat.









Gràcies!!